نیک‌نفس: برای قهرمانی ابتکار عمل از دست‌مان خارج شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، زبیر نیک‌نفس پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر گفت: بازی را بردیم و هدف‌مان هم همین بود، دست مردمی هم که به ورزشگاه آمدند درد نکند که تنهای‌مان نگذاشتند و ان‌شاءالله شرمنده‌شان نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که برای آنها خیلی مهم است که بازی با پیکان کجا برگزار شود؟ عنوان کرد: یکی از آپشن‌های استقلال هوادارانش است و بازی بعد هم ممکن است ما قهرمان شویم و باید در حضور هواداران‌مان باشد. تصمیم‌گیرنده ما نیستیم اما امیدواریم که بازی ما با هوادار برگزار شود. سال گذشته هم بازی پرسپولیس با پیکان که میهمان بود را در تهران با حضور هوادارانش برگزار کردند، اما این بازی چون همزمان است و نمی‌توانیم در آزادی بازی کنیم، امیدوارم در ورزشگاهی برگزار شود که هواداران‌مان را هم داشته باشیم. 

نیک‌نفس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دریافتی‌ها بعد از تغییرات مدیریتی چطور است؟ تصریح کرد: الان مقطعی نیست که درباره پول صحبت کنیم، مسائل مهمتری وجود دارد، ان‌شاءالله که پیش روی هواداران‌مان روسفید شویم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که می‌توانند قهرمان شوند؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه ابتکار عمل از دست ما خارج شده، تلاش‌مان را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

قهرمانی ابتکار

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.