زنده‌روح: نتیجه عادلانه، مساوی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، احمدرضا زنده‌روح بعد از شکست یک بر صفر گل‌گهر مقابل استقلال، گفت: بازی خیلی خوب بود و هر دو تیم شناخت کافی از یکدیگر داشتند. عادلانه این بود که بازی با نتیجه مساوی تمام شود اما استقلال روی تجربه‌ای که داشت توانست به گل برسد و پیروز بازی شود که به آنها تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گل‌گهر با وجود عمق ترکیب مناسب نتوانست در فرایند امتیازگیری خوب عمل کند، اظهار داشت: واقعیت این است که در نیم فصل دوم خیلی مصدوم دادیم. چند نفر از بازیکنان اصلی ما در نیم فصل دوم مصدوم شدند و ریتم بازی ما از دست رفت. متاسفانه نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و بازی‌هایی که حق‌مان بود نتوانستیم برنده شویم. امیدوارم فصل به خوبی تمام شود.

بازیکن گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه آیا در فصل آینده، همکاری‌اش با گل‌گهر ادامه پیدا می‌کند، گفت: فعلاً منتظر هستیم فصل تمام شود. چون ما جام حذفی را در پیش داریم، امیدواریم به خوبی تمام شود. بعد از آن خدا بزرگ است.

زنده‌روح در پاسخ به این سوال که آیا رفتن به خدمت سربازی تاثیر بدی روی فوتبالش داشت، عنوان کرد: اتفاقی بود که باید می‌افتاد. دیگر اتفاق افتاده و امیدوارم از این به بعد بهتر باشد. در بدترین زمان ممکن این اتفاق (اشاره به زمان اعزام به خدمت سربازی) برای من افتاد. چون این حس را تجربه کردم دوست ندارم برای بازیکن دیگری این اتفاق بیفتد. 2 سال از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام مجبور شدم به خدمت سربازی بروم و این مسئله روی فوتبالم تاثیرگذار است. می‌توانست اتفاق بهتری بیفتد.امیدوارم در ادامه بهتر باشد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.