باشگاه پیکان: فقط در پاس قوامین با استقلال بازی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روابط عمومی باشگاه پیکان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«تیم فوتبال پیکان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر، شنبه آینده میزبان استقلال تهران است. از ابتدای فصل و زمان قرعه‌کشی و تعیین تیم‌های مهمان و میزبان مشخص بود میزبان این دیدار، باشگاه پیکان است. از سوی دیگر، پیکان همه دیدارهای خود را در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار کرده است و این استادیوم، بعد از اخذ استاندارد برگزاری مسابقات لیگ برتر در اجاره باشگاه پیکان قرار گرفت.

با این حال، شایعاتی مبنی بر احتمال جابجایی محل برگزاری مسابقه هفته پایانی به گوش می‌رسد، اما باشگاه پیکان به‌عنوان یکی از 16 تیم لیگ برتر، از حق قانونی خود نمی‌گذرد و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی راضی به بازی در ورزشگاه دیگری غیر از استادیوم شهید دستگردی نیست.

مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و جامعه ورزش کشور باید از حق طبیعی باشگاه پیکان حمایت کنند تا بتوانیم بر پایه عدالت و دفاع از شرافت و پاکی در فوتبال، سرنوشت خود در هفته پایانی را در زمین بازی دنبال کنیم.

بر این اساس، این باشگاه هیچ بهانه‌ای برای تغییر محل برگزاری دیدار با استقلال را نمی‌پذیرد».

سازمان لیگ پیش‌تر ورزشگاه پاس قوامین را به‌عنوان استادیوم دیدار پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر برگزیده بود که دبیر سازمان لیگ از احتمال تغییر این ورزشگاه صحبت کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.