شهید رئیسی مجاهدی دلاور در عرصه خدمت بود

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهیدان همراه ایشان، با حضور رئیس دیوان عالی، دادستان کل، رؤسای دفاتر و معاونان ایشان، دادیاران دادسرای دیوانعالی به همراه جمعی از مسؤولان دستگاه قضایی و کارکنان این بخش ها در نمازخانه ساختمان کاخ دادگستری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا کریمی حسینی؛ معاون قضایی دیوان عالی برگزار شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی؛ دادستان کل کشور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی عنوان کرد: رئیس جمهور شهید کشورمان، به عنوان نمادی از آرمان های اصیل اسلامی ـ انقلابی؛ انسانی وارسته، مخلص، پرکار، ولایی، مسؤولی صادق و مجاهدی دلاور در عرصه خدمتگزاری به مردم بود.

وی اظهار کرد: آن عالم وارسته و خادم الرضا(ع) تا آخرین لحظات عمر با برکت و پر افتخار خویش در اوج ساده‌زیستی، لحظه ای از فکر مردم و خدمت به آنان به‌ویژه کمک به محرومان جامعه، غافل نبود و در این همین راه نیز جان خود را فدا کرد، چنانچه تشییع ده‌ها میلیونی سیدالشهدای خدمت نشان از محبوبیت ایشان در بدنه جامعه دارد.

دادستان کل کشور افزود: آن خدمتگزار صدیق و انقلابی چه در دوران ریاست جمهوری و چه در دوران تصدی ریاست قوه قضاییه، اقدامات زیربنایی متعددی را با اتکا به نیروها و قدرت داخلی و تعامل با سایر کشورها در حوزه‌‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پایه‌ریزی کرد.

حجت‌الاسلام موحدی تصریح کرد: مبارزه جدی با هر گونه فساد و برنامه‌ریزی برای تهیه و تدوین سند تحول قضایی، تنها بخشی از فعالیت‌ها و تلاش های شبانه‌روزی آن شهید وارسته در تصدی‌گری ریاست قوه قضاییه بود.

وی افزود: رئیس جمهور شهید، جایگاه واقعی یک ریاست جمهور ولایی، انقلابی و مردمی را به زیبایی ترسیم کرد و امروز مسیری که شهید رئیسی برای کشور تعریف کرده، تعبیر جامعی از آرمان‌های اسلامی ـ انقلابی است که تبدیل به گفتمانی شایسته و اصولی برای نظام شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

رئیسی مجاهدی دلاور

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.