فهرست خروجی‌های اینتر/ گره در کار تمدید قرارداد لائوتارو

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، باشگاه اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی‌اش در رقابت‌های سری A ایتالیا و تغییر مالکیتش از گروه چینی سونینگ به صندوق آمریکایی اوک‌تری، حالا برای ترکیب فصل آینده این تیم در حال برنامه‌ریزی است. اینتری‌ها که پیش از این خرید مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی را قطعی کرده‌اند، ورودی و خروجی‌های دیگری هم در این تابستان خواهند داشت و خط حمله نراتزوری از آن بخش‌هایی است که احتمالاً دستخوش تغییرات خواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین؛ باشگاه ریورپلاته نسبت به جذب خواکین کورئا ابراز علاقه کرده است، مهاجمی که فصل اخیر با قرارداد قرضی یک ساله به المپیک مارسی رفت. در صورت صعود مارسی به لیگ قهرمانان، قرارداد کورئا با این باشگاه فرانسوی قطعی می‌شد اما با توجه به اینکه چنین اتفاقی رخ نداد، حالا مهاجم آرژانتینی باید به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی بازگردد. این بازیکن که یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با اینتر باقی مانده، قرار است در روزهای آتی با مدیران این باشگاه ایتالیایی ملاقاتی داشته باشد تا ببینید که آیا برای فصل بعد در برنامه‌های تاکتیکی اینزاگی جایی دارد یا خیر.

نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی هم خبر داد که مارکو آرناتوویچ ممکن است در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو اینتر را ترک کند. این مهاجم اتریشی که تابستان گذشته با قراردادی قرضی از بولونیا به اینتر پیوست و در ادامه قراردادش قطعی شد، این فصل در 35 بازی برای نراتزوری به میدان رفت و 7 گل به ثمر رساند. او با وجود اینکه یک فصل دیگر با اینتر قرارداد دارد، ممکن است یکی از خروجی‌های این تیم در تابستان باشد.

اسکیرا همچنین خبر داد که جدایی دیوی کلاسن هافبک هلندی اینتر از این تیم قطعی شده است، چرا که اینتر برنامه‌ای برای فعال کردن بند تمدید یک ساله قراردادش ندارد و او تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد از جمع نراتزوری جدا می‌شود.

موضوع تمدید قرارداد لائوتارو مارتینس با اینتر هم هنوز به نتیجه نرسیده؛ در حالی که طرفین خواهان عقد قراردادی جدید هستند. مانع اصلی بر سر تمدید قرارداد، اختلاف‌نظر طرفین بر سر رقم دستمزد جدید این مهاجم آرژانتینی است. گفته می‌شود لائوتارو درخواست دستمزد 15 میلیون یورو در سال کرده، در حالی که اینتر قصد ندارد بیش از 10 میلیون یورو در سال به این بازیکن بپردازد.

اینتر همچنین در صورتی که دنزل دومفریس در این تابستان از جمع نراتزوی جدا شود،  برای پست دفاع راست، مایکل کایود از فیورنتینا و جیووانی دی‌لورنتزو از ناپولی را مدنظر دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.