احمدزاده: بحران آخر فصل ملوان طبیعی است

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی،  در مورد ناکامی ملوان در پنج هفته اخیر مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: از وقتی که اعضای تیم احساس کردند، شانسی برای کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا ندارند، دیگر مثل گذشته آمادگی نداشتند و از لحاظ روحی این مسئله تأثیر بدی روی عملکرد ملوان داشت. در چنین شرایطی جمع و جور کردن تیم کار آسانی نیست. در ابتدا و اواسط فصل بیست‌وسوم، تیم تقریباً بحرانی تجربه نکرد، اما وقتی نتوانست به کسب سهمیه لیگ نخبگان برسد، شرایط متفاوت شد. در آخر فصل طبیعی بود که چنین بحرانی به وجود بیاید و به نظرم غیرطبیعی نبود.

 

«در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر با توجه افزایش تعداد بازیکنان مشمول خدمت سربازی و قانون بکارگیری آنها توسط ملوان، آیا سپیدپوشان خزر می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند؟» وی در پاسخ به این سؤال خبرآنی، تصریح کرد: قطعاً قانون استفاده از سربازان به نفع ملوان است و تعدد سربازان در سال آینده می‌تواند کمک‌کننده باشد. با صعود احتمالی فجرسپاسی به لیگ برتر، دو باشگاه لیگ برتری می‌توانند همزمان از  این امتیاز استفاده کنند. 

پیشکسوت باشگاه ملوان در  مورد احتمال ادامه همکاری مهدی تارتار با این تیم در فصل آتی، گفت: فکر می‌کنم ادامه همکاری ملوان با تارتار در ادامه راه سخت باشد. مهدی تارتار با عملکردی که داشت ارزش و قیمت خود را بالا برد و به نظرم سال آینده با پیشنهادات خوبی روبه‌رو می‌شود. با توجه به پیشنهادات احتمالی ارائه شده، ملوان سال آینده به لحاظ تأمین منابع مالی کار سختی برای ادامه همکاری با تارتار در پیش دارد، مگر اینکه تارتار با مبالغ دستمزد فصول گذشته خود و امکانات موجود راضی به همکاری شود که سخت است. به طور کلی باشگاه برای تامین منابع مالی سال آینده خود با مشکل مواجه است.

احمدزاده راجع به بودجه باشگاه ملوان که توسط آرش فهمیده و هزینه شخصی فراهم شد، خاطر نشان کرد: تمام هزینه‌های این فصل ملوان توسط آرش فهمیده فراهم شد. این فصل مبلغی حدود 120 تا 150 میلیارد هزینه شده است و فصل آینده حداقل میزان افزایش بودجه 20 درصد خواهد بود. چند مرتبه که با فهمیده صحبت کردم، از سختی کار صحبت می‌کرد. به نظرم مالک باشگاه ملوان خیلی تنها بود و باید مشارکت بیشتری برای کمک به ایشان صورت می‌گرفت. اداره باشگاه ملوان به تنهایی کار خیلی بزرگی است که فهمیده در یک فصل این کار را انجام داده.

وی درباره مشکل زمین تمرین ملوان که مهدی تارتار هم چند مرتبه به این موضوع اشاره کرده است، گفت: در شهر انزلی تنها زمینی که در حد شرایط و امکانات یک تیم لیگ برتری باشد، همین زمین حسن رود است. این زمین در بعضی فصول سال خیلی مناسب است، اما به محض شروع فصل بارندگی (از پاییز به بعد) یا باید فشار کار را کم یا از زمین کمکی استفاده کنید که کیفیت زمین برای آینده حفظ شود یا اینکه باید با همان شرایط ادامه داد. قطعاً تارتار که قصد داشته هدایت تیم را بپذیرد، زمین را مشاهده کرده است و از اوضاع باشگاه اطلاع داشته است. برخی زمین‌های دیگر انزلی هم که سال‌های گذشته وجود داشت بر اثر ساختمان‌سازی‌های سال‌های اخیر دیگر وجود ندارد. ما در حد تیم لیگ برتری، زمینی به جز حسن رود نداریم. به هر حال از یک طرف انزلی به دریا و سمت دیگر به مرداب متصل است. بنابراین انتظار دیگری هم نمی‌توان داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.