خداحافظی رسمی کاپیتان تیم ملی کاراته از دنیای قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته روز یکشنبه 6 خرداد ماه با حکمی از سوی سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته انتخاب شد تا رسماً وارد حوزه مدیریت شود.

این در حالی است که پورشیب پیش از این از سوی کادرفنی تیم ملی کاراته به انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شده بود و با این شرایط ادامه فعالیت یا خداحافظی او از دنیای قهرمانی نامشخص بود.

کاپیتان تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی از خداحافظی رسمی خود از دنیای قهرمانی خبر داد و اعلام کرد از این پس فعالیت خود را معطوف به سرپرستی دبیری فدراسیون خواهد کرد.

پورشیب سال‌ها عضو تیم ملی کاراته بود و با کسب پنج مدال طلای آسیا پرافتخارترین کاراته‌کای کشورمان در این مسابقات است. او همچنین یک مدال طلا و یک برنز در بازی‌های آسیایی و دو مدال برنز در مسابقات جهانی کسب کرده است. پورشیب در بخش کومیته تیمی نیز در سه گانه قهرمانی تیم ملی کشورمان حضور داشت و یک برنز تیمی نیز در مسابقات جهانی 2012 پاریس با تیم ملی کشورمان کسب کرد. مدال طلای مسابقات ورلد گیمز، مدال نقره کامبت گیمز و مدال طلای مسابقات نظامیان جهان از دیگر افتخارات کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.