برنامه‌های شهرداری تهران در مرزهای 8 گانه در اربعین چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، نشست هم‌اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با شهرداری‌های کلانشهرها با حضور حسین نظری؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، متولیان؛ دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور، نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، نجفی مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، شهرداران مناطق 3، 10 ،11 و 12، بختیاری؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار، معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه، دبیران و معاونین خدمات شهری شهرداری‌های کلانشهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اراک، اردبیل، رشت، قزوین، زاهدان، کرج، بندرعباس، همدان، یزد و...، نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی، عباس‌نژاد؛ رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی‌خانی؛ معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نماینده سازمان بهشت زهرا و دیگر مسئولان برگزار و طی آن وظایف و ماموریت‌های محوله کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور تشریح و تبیین شد.

در ابتدای این جلسه حسین نظری؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمت به زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع) را به ما عطا کرد. از این رو باید این فرصت را غنیمت شماریم و به خدمت‌رسانی به زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی بپردازیم.

وی با تقدیر از مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی در راستای خدماترسانی به زائران در سال گذشته، تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانستیم قدمی در راه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) برداریم. از کلیه دست اندرکاران برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی در سال گذشته کمال تشکر و قدردانی را دارم و انشاءالله امسال خدمات مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته به زائران اربعین حسینی ارائه خواهیم داد.

نظری با اشاره به اینکه شعار اربعین امسال که به "طریق‌الاقصی" نامگذاری شده است به ذکر نکات مهم در موضوعات اجرایی پرداخت و افزود: ما به میزبانی کشور عراق و جهت همراهی آنان و براساس وظایف تعیین شده و محوله به ارائه خدمات به زوار عزیز خواهیم پرداخت.

وی بر هم افزایی، انسجام و وحدت رویه در کلیه امور تاکید کرد و به تشریح و تبیین وظایف کمیته خدمات شهری در مرزهای هشت‌گانه و کشور عراق پرداخت و گفت: تمامی اقدامات در مرزهای هشت‌گانه و کشور عراق باید با هماهنگی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور صورت گیرد.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با بیان اینکه ما در اربعین حسینی خادم زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، اظهار کرد: تمامی وظایف و مسئولیت‌های شهرداری‌های کلانشهرها به شکل دستورالعملی تهیه و به تمامی کلانشهرها ابلاغ و آنان باید براساس آن وظایف و ماموریت‌ها، اقدامات خود را به انجام رسانند.

احسان متولیان؛ دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران نیز ضمن تقدیر از زحمات کمیته خدمات شهری در ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی بر آسیب‌شناسی اقدامات و فعالیت‌ها در سال گذشته تاکید کرد و به بیان موارد و موضوعات کلی و مهم جهت برپایی هر چه باشکوه تر پیاده روی اربعین حسینی پرداخت.

جعفری؛ مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی جامع از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های محوله به مناطق مختلف شهرداری تهران و کلانشهرها در مرزهای هشت‌گانه و کشور عراق پرداخت و گفت: کلیه وظایف تعیین شده جهت اجرا به تمامی مناطق مختلف شهرداری تهران و شهرداری‌های کلانشهرها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.