تغییر وزن مدعی 57 کیلوگرم؛ سرلک غایب جام تختی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، بعد از ناکامی میلاد والی‌زاده در مسابقات جهانی 2023 بلگراد و عدم کسب سهمیه وزن 57 کیلوگرم المپیک، احمد جوان عازم بیشکک شد تا برای تیم ملی کشتی آزاد سهمیه وزن اول را به دست آورد که این اتفاق رخ نداد و جوان نتوانست در قرقیزستان سهمیه بگیرد و پس از آن نیز علیرضا سرلک نماینده ایران در آخرین گزینشی المپیک در استانبول بود که او هم از کسب سهمیه بازماند.

مشکل اصلی جوان در مسیر کسب سهمیه و ناکامی‌های چند سال اخیرش، کیلوهای زیادی بود که از وزن بدنش برای شرکت در مسابقه کم می‌کرد، بنابراین با پایان مسابقات گزینشی و از دست رفتن شانس حضور در المپیک برای 57 کیلوگرمی‌های ایران، جوان نیز تغییر وزن داده و به وزن غیرالمپیکی 61 کیلوگرم رفته است.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی آزاد در این باره به خبرنگار خبرآنی گفت: میلاد والی‌زاده، ابراهیم خواری و احمد جوان باید در جام تختی کشتی بگیرند، والی‌زاده و خواری مشکل اضافه وزن ندارند، اما جوان قرار است کارش را در 61 کیلوگرم ادامه دهد. سرلک هم با توجه به فاصله زمانی جام تختی و مسابقات گزینشی المپیک می‌تواند در جام تختی کشتی نگیرد و غیبتش موجه خواهد بود.

مسابقات جام تختی 3 و 4 خرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

تغییر کیلوگرم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.