ویسی: مقابل استقلال شجاعانه و باهوش بازی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌ها به هفته‌های پایانی رسیده و بسیار حساس و هیجانی شده است، مثل دوی ماراتن که چند متر پایانی حیاتی است. دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و پنج تیم برای نیفتادن و متأسفانه فولاد یکی از این تیم‌هاست. مطمئنم بازی شجاعانه خواهیم داشت و باید برابر استقلال باهوش بازی کنیم. استقلال تیم شسته و رفته‌ای است و در طول فصل خودش را نشان داده است. این تیم را مثل قهرمان نگاه می‌کنیم و تا سوت پایان بازی می‌جنگیم تا با امتیاز به اهواز برگردیم.

وی در مورد وضعیت نابسامان فولاد در این فصل یادآور شد: متأسفانه سه تیم خوزستانی این شرایط را دارند و برای نیفتادن می‌جنگند. باید پس از پایان فصل بزرگان فوتبال خوزستان و مسئولان رده بالا بنشینند و بررسی کنند چه اتفاقی افتاده است. من هم متأسفم که فوتبال خوزستان این شکلی شده است. ما باید حداقل دو تیم خوزستانی را نگه داریم و اگر هر سه تیم بمانند که چه بهتر.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا خاطر نشان کرد: جفرسون باهیا را به دلیل اینکه در دیدار قبلی‌مان کارت قرمز گرفت، برای دیدار فردا در اختیار نداریم.

ادامه دارد ...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.