برقراری 3.5 میلیون تماس تلفنی با سامانه 141

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،  منصور فخاران با بررسی وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاع‌رسانی 141 در اسفند ماه 1402، اظهار کرد: در این ماه مجموعأ 3 میلیون و 625 هزار و 724 تماس تلفنی با این سامانه برقرار شده است.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تماس‌ها با سامانه 141 در اسفند 1402 در مقایسه با ماه پیش از آن، عنوان کرد: مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه در اسفند 1402 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از افزایش 143 درصدی حکایت دارد. بیشترین سهم تماس‌ها با سامانه 141 به ترتیب برای استان‌های تهران با 35 درصد، مازندران با 20 درصد و خراسان رضوی با 6 درصد ثبت شده است.

به گفته فخاران، تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) سامانه 141 در اسفند 1402، مجموعأ 248 هزار و 967 تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن رشد 113 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: از این مجموع سهم بخش پاسخگویی استانی با 62 درصد مجموعأ 155 هزار و 84 تماس و سهم بخش پاسخگویی ستادی به تماس‌های سامانه 141، با 38 درصد در مجموع 93 هزار و 883 تماس بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور ادامه داد: مجموع درخواست‌های کاربران وب سایت 141 در اسفند 1402، 421 میلیون و 599 هزار و 658 با افزایش 500 درصدی همراه بوده است.

فخاران، مجموع درخواست‌های کاربران اپلیکیشن 141 در اسفند 1402 را 152 میلیون و 5 هزار و 319 درخواست خواند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن 532 درصد افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: همچنین مجموع پیامک‌های ارسالی به سامانه پیام کوتاه 1000141 در اسفند 1402 نیز 77 هزار و 336 پیامک بوده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.