وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ(آل عمران 139) * * * و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید! * * * مباشید سست و مدارید پای/و غم بر دل خویش مدارید جای/ و حال آنکه از دیگران برترید/ اگر در دژ امن ایمان درید
منبع :
ایسنا






