درخواست رهبر اپوزیسیون صهیونیست‌ها از نتانیاهو برای دستیابی به توافق تبادل اسرا

رهبر مخالفان نتانیاهو خواستار انعقاد توافقی درباره تبادل اسرا شد که منجر به بازگشت اسرای صهیونیستی در غزه شود.

به گزارش خبرآنی، «یائیر لاپید» رهبر مخالفان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به این نخست‌ وزیر تندرو یادآور شد که در رابطه با معامله تبادل اسرا به او یک شبکه ایمنی در کنست داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو فرمانبردار «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و نیز «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی این رژیم شده است، افزود: ما ۲۴ نماینده در کنست داریم، بسیار بیشتر از بن گویر و اسموتریچ. اکنون زمان بازگرداندن اسرا فرا رسیده است.

در همین راستا، اسموتریچ خواستار تشکیل جلسه کابینه برای تصمیم‌گیری در مورد معامله تبادل اسرا و حمله به رفح است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند اسموتریچ از بنیامین نتانیاهو خواسته است برای تصمیم‌گیری درباره توافق تبادل اسرا با حماس و حمله نظامی زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه تشکیل جلسه دهد.

این رسانه‌ها گزارش کردند، وزیر تندرو صهیونیستی به دنبال تصمیم‌گیری در کابینه امور سیاسی و امنیتی به جای شورای جنگ در مورد معامله تبادل اسرا و عملیات رفح است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها بر حمله به رفح، منطقه‌ای که پناهگاه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، اصرار کرده است. نتانیاهو مدعی است «برای پیروزی کامل بر حماس» ارتش رژیم صهیونیستی باید به رفح حمله کرده و تیپ‌های باقی‌مانده شاخه نظامی حماس را از میان بردارد. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.