به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از اسپورت اسپانیا؛ برگزارکنندگان گرندپری اسپانیا در بارسلونا قصد دارند تا قبل از مسابقه اصلی، مسابقات نمایش شهری اتومبیلهای فرمول یک را برگزار کنند. بنابراین، آنها میخواهند لیبرتی مدیا که حقوق تجاری فرمول یک را در اختیار دارد، متقاعد کنند که گرندپری اسپانیا را در بارسلونا حفظ کند.
بر اساس این گزارش؛ رهبری جدید شهر به رهبری جیم کالبونی برخلاف رهبری قبلی، علاقهمند به جذب رویدادهای بزرگ به بارسلونا هستند، بنابراین آنها تمام تلاش خود را برای ادامه همکاری با فرمول یک انجام می دهند. هدف آنها تمدید قرارداد گرندپری بارسلونا است که در سال 2026 منقضی میشود.
برگزاری مسابقات نمایشی شهری بارسلونا تلاشی برای رقابت با پروژه مسابقه شهری در مادرید نیست. تاریخ رسمی هنوز مشخص نشده است، زیرا لیبرتی مدیا باید فعالیتهای همه تیمها را پس از مسابقه در کانادا هماهنگ کند.
انتهای پیام/