نجات گردشگر تهرانی در کوه‌های نمک جاشک دیّر

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، به نقل از جمعیت هلال احمر، عباس ریزیان رئیس جمعیت هلال احمر شعبه شهرستان دیّر اعلام کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مبنی بر سقوط یک گردشگر از کوه‌های گنبد نمک در مسیر سخت و دشوار، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاشک به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: نجات گران بعد از پیمودن مسیر سه کیلومتری موفق به نجات خانم ۴۵ ساله گردشگر تهرانی شدند.

منبع : مهر
برچسب ها :

گردشگر تهرانی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.