قاسم‌پور در واکنش به حضور در 86 کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم

کامران قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره وزن المپیکی‌اش در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 اظهار داشت: من یک کشتی‌گیرم و هر چه کادر فنی تصمیم بگیرد، تابع خواهم بود. در چند سال گذشته هم همیشه شرایط همین بوده است.

وی ادامه داد: در چرخه امسال خودم را در وزن 97 کیلوگرم تست کردم و با شرایط وزنی که دارم دیدم وزنم به 97 کیلوگرم نمی‌رسد. وزن بدن من بین 90، 91 کیلوگرم است و نمی‌توانم قابلیت‌های خودم را در 97 کیلوگرم به اجرا بگذارم.

این کشتی‌گیر که پیش از این در ترکیب تیم آسیایی بیشکک بود، تأکید کرد: باتوجه به شرایط جسمانی‌ام بعد از جراحی، قرار شد در بیشکک کشتی نگیرم.

قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان در سال‌های 2021 و 2022 درباره اینکه وزن اکنون بدنش چقدر است، گفت: 90 کیلو هستم.

قاسم‌پور درپاسخ به این سؤال که چرا در 97 کیلوگرم کارش را ادامه نداد، تصریح کرد: در 97 کیلوگرم اختلاف وزن رقبا با من حداقل 12، 13 کیلوست و در کشتی این اختلاف وزنی زیاد است. برای یک کشتی‌گیر 90 کیلو خیلی کار سختی است که بخواهد با رقبایی با این اختلاف وزنی کشتی بگیرد و این قطعاً از کارایی او کم می‌کند. آسیب‌هایی هم که دیدم 80 درصدش به خاطر این بود که زور و فشار بیش از اندازه‌ای به بدنم وارد کردم و اینطور آسیب دیدم.

ستاره تیم ملی کشتی آزاد کشورمان راجع به اینکه آیا آمادگی کشتی گرفتن در 86 کیلوگرم را دارد یا خیر، گفت: در اردوهای تیم ملی یاد گرفتم سرباز باشم. هر تصمیمی کادر فنی بگیرد، تبعیت خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.