کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 اظهار کرد: بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در ضلع شمالی و آبنمای آن در بهمن ماه سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: بهسازی معابر واقع در ضلع جنوبی میدان، در مقابل مرکز خرید اندیشه و ساختمان شهرداری منطقه در دست اقدام است و درنظر داریم عملیات احداث فضای سبز، جدول لبه‌های سواره رو میدان و جدول گذاری‌ها درنیمه اول فروردین ماه تکمیل و کفپوش بتنی سطح پیاده رو تا پایان فروردین ماه به اتمام برسد.

شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ویژه که در این طرح اجرا خواهد شد کاشت درخت چنار در خیابان شهید قندی حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی خواهد بود تا از این طریق فضای سبز مطلوب و دلپذیری برای عابران پیاده ایجاد شود.

آبادیان اضافه کرد: در ادامه بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی اقداماتی از قبیل اجرای کفپوش بتنی در پیاده رو، اجرای نهر و جدول، آرامسازی شامل اجرای کف پوش 10 در 20 در قسمت سواره رو، اصلاح هندسی اضافه شدن عرض پیاده رو به همراه اصلاح کد ارتفاعی و مناسب‌سازی معبر؛ بهبود و ارتقای فضای سبز به همراه المانهای ثابت از قبیل نیمکت، روشنایی محیطی و... اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.