هشدار انصارالله به ریاض درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به یمن

محمد علی الحوثی از عربستان به عنوان رهبر متجاوزان پس از آمریکا خواست تا موضوع صلح پیش برود و به آن ادامه دهد و طفره رفتن به نفع این کشور نیست.

به گزارش خبرآنی، محمد علی الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: «در جریان مذاکرات با عربستان، انصارالله بر سر اصول و چارچوب کلی در بخش بشردوستانه به توافق رسید که برای ما در اولویت است.»

او گفت که وضعیت کنونی بین انصارالله و عربستان «کاهش تنش است، نه آتش‌بس».

این رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد که یمن پیامی را به عربستان رسانده مبنی بر اینکه اگر به هواپیماهای آمریکایی اجازه دهد از زمین یا حریم هوایی این کشور برای تجاوز به یمن استفاده کنند، هدف قرار خواهد گرفت.

وی در عین حال رژیم‌های عربی را دعوت کرد که اجازه ندهند هواپیماها از پایگاه‌های موجود در کشورهایشان بلند شوند یا از این پایگاه‌ها سلاح به اشغالگران منتقل کنند.

الحوثی از رژیم‌های عربی و اسلامی خواست تا صادرات مشتقات نفتی به اروپا و آمریکا را به ۵۰ درصد کاهش دهند؛ اقدامی که پیامدهایی در پی خواهد داشت.

محمد علی الحوثی از «رژیم‌های عربی و اسلامی همچنین انتقاد کرد، زیرا آنها تا به امروز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه را محکوم نکرده‌اند».

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.