از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری

به گزارش سرویس‌خبری مهر، محمد امین توکلی زاده، در نشست خبری گفت: جشن آغاز برنامه‌های نوروزی از میدان هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر، بلوار کشاورز، پارک لاله با عروسک‌های تم شاهنامه و گروه‌های ملبس به اقوام ایران و عروسک‌های غول پیکر و گروه‌های موسیقی سنتی و ساز و دهل از روز ۲۵ اسفند با حضور همه مناطق ۲۲ گانه و فعالان حوزه گردشگری آغاز شد.

وی با اشاره به برنامه «شهر مهمان نواز در بهار ایران» گفت: بر پایی محل‌های اسکان مهمان نوروزی در بوستان‌های تهران از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین مد نظر قرار گرفته است و تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در این زمینه تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

توکلی‌زاده از برگزاری تورهای ری‌گردی با بازدید از کارخانه سیمان، ری، چشم علی، شیخ صدوق، برج طغرل، دژ رشکان، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و… خبر داد و گفت: برگزاری تورهای دوچرخه سواری در مسیر جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ‌ها، مساجد و مقابر شهدای گمنام و… از دوم تا ۱۳ فروردین شهر تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه «با دهه هشتادی‌ها بگردیم»، گفت: این تورها با محوریت تورهای راهیان پیشرفت، تورهای علمی، آموزشی، تاریخی، تفریحی و… از سوم تا بیست و سوم فروردین اجرا می‌شود.

خبر در حال تکمیل است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.