محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت جزای نقدی

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده خرید و فروش ارز خارج از واحدهای مجاز تعیینی دولت به وسیله اشخاص به میزان ۲۷ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال و قاچاق ۹ هزار و ۱۹۵ یورو ،۲ هزار و ۷۵۱ دلار آمریکا و کانادا به ارزش سه میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را برای معاملات ارزی خارج از واحدهای مجاز تعیینی دولت به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ریالی کل ارز قاچاق کشف شده محکوم کرد.

به گفته مدنی، شعبه معادل ارزش ریالی ارزهای کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال و جمعاً به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدنی گفت: مأموران اداره کل اطلاعات استان خراسان رضوی در طرح برخورد با دلالان ارزی با بررسی حساب مالی یک تبعه افغان و بازرسی از محل کار قاچاقچی ارز، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.