امدادرسانی سایپا برای نوروز ۱۴۰۳ به مدت ۲۰ روز

مدیرعامل امداد خودرو سایپا، از آغاز طرح امداد نوروزی گروه سایپا از روز پنجشنبه (۲۴ اسفند ماه) خبر داده و تاکید کرد که این طرح در دو بخش ارائه خدمت تخصصی و خدمات رفتاری به مدت ۲۰ روز (تا ۱۴ فروردین ماه) اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرآنی، امدادخودرو سایپا، صبح امروز (دوشنبه) افتتاحیه طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ را در محل این شرکت که برای اولین بار در محل خود شرکت برگزار می‌شد، آغاز کرد.

کورش پارسا معین-  مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا- در این مراسم گفت: خوشحال هستیم که امسال اولین سالی است که ویژه برنامه‌ی طرح امداد نوروزی را در محل شرکت امدادخودرو سایپا برگزار می‌کنیم.

وی افزود: عملیات خدمت‌رسانی در دو بخش تعریف شده است که در ابتدا بحث خدمت‌رسانی تخصصی به امدادخواهان مطرح است و پس از آن، ارائه خدمات رفتاری به مردم است. زمانیکه برای مشتری مشکلی در خودرو پیش می‌آید، در وهله‌ی اول می‌خواهد که مشکل خودرویش برطرف شود، سپس اگر در محل مشکل قابل حل نبود، رفتار مناسب برای یاری رساندن‌ به مشتری و هدایت وی اقدام شود.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا خاطرنشان کرد: در طول سال ۱۴۰۲، توانستیم نرم افزارها را ارتقا دهیم و همچنین افزایش ۱۰۰ درصدی ناوگان را داشته باشیم و ناوگان امدادرسانی ۱۰۰ درصد تجهیز شد.

امدادرسانی سایپا برای نوروز ۱۴۰۳ به مدت ۲۰ روز

امدادرسانی سایپا برای نوروز ۱۴۰۳ به مدت ۲۰ روز

ادامه دارد…  

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.