گردان‌های سیدالشهداء عراق: تصمیم تعلیق عملیات ما به مقاومت فلسطین واگذار شده است

 دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق در سخنانی تأکید کرد که تصمیم توقف عملیات‌های مقاومت اسلامی کشورش به دست مقاومت فلسطین است.

به گزارش خبرآنی، «ابوآلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق در واکنش به حملات مقاومت اسلامی عراق به مواضعی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: به رزمندگان مقاومت اسلامی عراق تبریک می‌گوییم؛ چراکه عملیات خود را در تکمیل مرحله دوم گسترش دادند تا علاوه بر بنادر، فرودگاه‌های رژیم غاصب صهیونیستی را نیز شامل شود.

طبق گزارش خبرگزاری المعلومه، وی گفت: مجاهدین مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه فرودگاه حیفا و چهارشنبه فرودگاه کریات شمونه را هدف قرار دادند.

 الولائی همچنین تأکید کرد: تعلیق عملیات مقاومت عراق به تصمیم مقاومت فلسطین و نتایج مذاکرات آتش‌بس با پایبندی به اصل وحدت میدان‌های نبرد واگذار شده است و راه بازگشتی از این تصمیم وجود ندارد.

مقاومت اسلامی عراق چهارشنبه‌شب در بیانیه‌ای بر ادامه عملیات نظامی خود به مناطق اراضی اشغالی تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و پایبندی رژیم غاصب به آتش‌بس در غزه تأکید کرده بود.

مقاومت اسلامی عراق که برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه پا به میدان گذاشته است در ماه‌های اخیر حملات خود به مواضع غیرقانونی آمریکا در منطقه و همچنین مواضعی در سرزمین‌های اشغالی را تشدید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.