محمدی: برای مبارزه انتخابی با میثم دلخانی آماده‌ام/ از تجربیات گذشته‌ استفاده می‌کنم

ایمان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره برگزاری مبارزه انتخابی بین او و میثم دلخانی برای انتخاب ملی‌پوش اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: اینطور که اعلام شده، قرار است در روز اول اردوی بعدی تیم ملی که احتمالاً روز 26 اسفند ماه و در مازندران خواهد بود، مسابقه بدهیم.

وی ادامه داد: باتوجه به تعطیلی اردوی تیم ملی و اعزام دو تیم به ترکیه و بلغارستان، ما تا روز مسابقه انتخابی در واقع در اختیار خودمان هستیم و آماده می‌شویم. کادر فنی تیم ملی هنوز در مورد جزئیات این مسابقه انتخابی صحبتی نکرده است و حتماً طی روزهای آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این کشتی‌گیر ایذه‌ای که پیش از این دچار مصدومیت بود و حتی نتوانست در مسابقات قهرمانی کشور نیز حضور پیدا کند، درباره شرایطش تصریح کرد: شرایط خوبی دارم و برای این مسابقه آماده‌ام. از نظر روحی هم آمادگی کامل دارم.

محمدی که به استثنای مسابقات جهانی بلگراد، سال خوبی را پشت سر گذاشته است، تأکید کرد: من به هر مسابقه‌ای رفتم، مدال گرفتم و شرایطم خوب بود. با قهرمانان خوب کشتی‌های خوبی گرفتم، جز در بلگراد که نتیجه آن چیزی نشد که انتظار داشتم. سعی می‌کنم از تجربیات سال گذشته استفاده کرده و عملکرد خوبی در مبارزه‌های پیش رو داشته باشم.

وی همچنین در مورد حریفش میثم دلخانی که قهرمان سال 2021 جهان است نیز گفت: یک بار امسال در لیگ با هم کشتی گرفتیم. کشتی‌گیر خوب و باتجربه‌ای است و احترام زیادی برایش قائلم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.