انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ زورگیر جاده طرود دستگیر شد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با سرویس‌خبریان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این مأموریت‌ها ۱۲ نفر دستگیر و محموله آجیل قاچاق توقیف شد و وجه نقد به خریداران دستگاه قهوه ساز بازگشت.

وی ضمن بیان اینکه در پی شکایت رانندگان مبنی بر اخاذی در جاده طرود موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: متهم ۳۵ ساله که از خودروهای سنگین زورگیری و به شیشه برخی از آنها آسیب رسانده بود دستگیر و به انجام چهار فقره خفت گیری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در راستای وقوع سرقت اماکن خصوصی به شیوه و شگرد مشخص در حوزه دامغان موضوع در دستور کار کلانتری ۱۱ این شهر واقع شد، ابراز داشت: طی عملیات جداگانه پلیس دامغان موفق به دستگیری شش نفر شد که این افراد به انجام ۱۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

موقوفه‌ای از دستگیری پنج سارق احشام در بخش کالپوش میامی خبر داد و تصریح کرد: هفت رأس احشام از یک دامداری به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال سرقت رفته بود که با تلاش پلیس سه رأس داخل خودرو سمند و یک رأس داخل پراید کشف شد.

وی از کشف ۲۳۰ کیلوگرم آجیل قاچاق در آستانه سال نو از اتوبوس عبوری محور سمنان_ دامغان خبر داد و افزود: ارزش این محموله طبق نظر کارشناسان ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه وجه ۱۴۸ میلیون ریالی کلاهبرداری شده توسط یک فروشنده دستگاه قهوه ساز به حساب شاکیان بازگشت، اضافه کرد: با هماهنگی قضائی حساب کلاهبردار مسدود و پرونده در دست رسیدگی قرار گرفت.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.