نحوه شکایت از اپراتورها در حوزه ارتباطات

به گزارش خبرنگار خبرآنی، امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص گلایه یکی از کاربران از تبلیغ و طرح تشویقی یکی از اپراتورها برای ارائه نرم افزار به کاربران و اجرایی نشدن طرح تشویقی گفت: بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد و اگر شکایتی در این بخش‌ها دارید می‌توانید با ۱۹۵ تماس بگیرید.

وی افزود: اگر شکایتی از سایر مسائل و خدمات این شرکت‌ها دارید می‌توانید از سایر تنظیم‌گران بخشی آن‌ها یا مراجع قضائی دنبال کنید.

لاجوردی در پایان گفت: موضوع باید در راستای پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک کند. در غیر این صورت امکان حل مشکل از سمت وزارت ارتباطات نیست.

نحوه شکایت از اپراتورها در حوزه ارتباطات

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.