ادامه حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری

منابع خبری از ادامه یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و وقوع درگیری‌ها میان فلسطینیان و نیروهای این رژیم خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که درنتیجه درگیری‌های میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه «الجلزون» واقع در شمال رام‌الله دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، جمعیت هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد که کادر درمانی این نهاد به این دو مجروح فلسطینی رسیدگی کردند.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک «عصیرة» واقع در شمال نابلس یورش بردند.

در بحبوحه شلیک گسترده گلوله جنگی و گاز اشک‌آور، چندین دستگاه خودروی متعلق به نظامیان صهیونیست به شهرک عصیره یورش بردند و درگیری‌هایی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در این شهرک به وقوع پیوست.

در همین رابطه، منابع امنیتی از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به چندین روستا در استان «جنین» خبر دادند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند چندین دستگاه خودروی نظامی متعلق به اشغالگران به روستاهای «جلبون»، «عرانة»، «بیت قاد»، «فقوعة» در شمال شرق جنین و شهرک «عرابة» و «کفر قود» یورش بردند.

این منابع تاکید کردند که نیروهای رژیم اشغالگر در چهارراه «کفیرت» ایست بازرسی ایجاد کردند و در اطراف شهرک «یعبد» در جنوب غرب جنین به‌طور گسترده مستقر شدند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از ۷۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

مسؤولان نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به انفجار اوضاع در کرانه باختری طی ماه رمضان همزمان با افزایش درگیری‌ها بین اعضای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در این منطقه هشدار می‌دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.