دستگیری معتادان متجاهر در استان سمنان ۱۰ درصد رشد داشت

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با سرویس‌خبریان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه اعتیاد ریشه بسیاری از بزه‌ها و بروز آسیب‌های اجتماعی است، ابراز داشت: پلیس استان سمنان با تلاش شبانه روزی در برابر فروشندگان مواد مخدر ایستاده است.

وی ضمن بیان اینکه اعتیاد یکی از دلایل طلاق و از هم پاشیدن خانواده‌ها است، افزود: به همین منظور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با انجام اقدامات پلیسی و عملیات مختلف می‌کوشد تا با دستگیری باندها از توزیع و قاچاق مواد مخدر پیشگیری کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه طی یازده ماه سال جاری دستگیری معتادان متجاهر در استان با رشد ۱۰ درصدی همراه بود، ابراز داشت: در این طرح‌ها خرده فروشان مواد نیز دستگیر شدند که این آمار نیز ۲۴ درصد رشد داشته است.

موسوی ضمن بیان اینکه کشف مواد مخدر طی مدت مذکور ۹ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برابر این پدیده شوم در استان مقابله و اجازه انتقال مواد مخدر از مبادی استان سمنان را نمی‌دهد.

وی از افزایش دو درصد توقیف خودروهای حاوی مواد و رشد شش درصد انهدام باندهای توزیع در استان خبر داد و اضافه کرد: برای پیشگیری از عرضه و توزیع و انتقال مواد طرح‌های کنترلی اجرا می‌شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.