معرفی برگزیدگان جشنواره علمی شهید چمران اساتید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمدرضا مردانی، رییس سازمان بسیج اساتید در جشنواره علمی شهید چمران طی سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید برگزاری برنامه های علمی را از برنامه های مستمر خود قرار داده و با برگزاری جشنواره شهید چمران به دنبال محقق ساختن منویات رهبر انقلاب در حوزه آموزش و پژوهش است.

 

وی گفت: سازمان بسیج اساتید با برگزاری نشست ها و جشنواره های علمی، کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره و مسابقات مختلف علمی به دنبال پاسخگویی به نیازهای علمی کشور و حل المسایلی مشکلات کشور است و به تلاش های خود در ساختن الگوی تمدن اسلامی جهت می دهد که برگزاری جشنواره شهید چمران از انهاست.

مردانی خاطرنشان کرد: امروز بخش کشوری جشنواره برگزار می شود و از این پس این جشنواره 2 سالانه برگزار می شود. جشنواره بعدی ان شاالله در سال 1404 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پرچمدار و راهبری حرکت های علمی کشور را رهبری بر عهده دارند، گفت: مسئله سیاستی پژوهشی و کمک به حل مشکلات و حل المسائلی از اهداف این جشنواره است. معرفی پژوهشگران برتر و دستاوردهای علمی برتر از سایر اهداف جشنواره خواهد بود.

مردانی با اشاره به محورهای این جشنواره گفت: کتاب، کرسی های مناظره نقد و نظریه پردازی، بسته سیاستی و مقاله از محورهای همایش است که در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود و امروز 14 برگزیده آن در سطح ملی معرفی می شوند.

وی در بخش پایانی تبیین برگزاری انتخابات و کمک به پرشور بودن آن را رسالت اساتید بسیجی، نخبگان، خبرگان و خواص جامعه دانست و گفت: می طلبد در این زمینه به صورت جدی در صحنه باشیم و با ترویج واقعیت ها و  پیشرفت کشور و جمهوری اسلامی مردم را برای مشارکت ترغیب کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.