شهادت ۳۹۸ فلسطینی در کرانه‌باختری از هفتم اکتبر تاکنون

وزارت بهداشت فلسطین تازه‌ترین آمار شهدای کرانه باختری از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳۹۸ فلسطینی در کرانه‌ باختری به شهادت رسیدند.

این وزارت اعلام کرد که ۷۹ نفر از این شهدا در سال جاری میلادی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش گزارش دادند که درگیری‌های خشونت‌باری میان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در اردوگاه «طولکرم» رخ داده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد در اثنای یورش اشغالگران به اردوگاه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری چهار شهروند فلسطینی دیگر نیز به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شدند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۲۸ هزار و ۹۸۵ شهید و ۶۸ هزار و ۸۸۳ مجروح رسید.

وزارت بهداشت افزود: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ کشتار علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام دادند که ۱۲۷ شهید و ۲۰۵ مجروح برجای گذاشته‌است.

این وزارتخانه تاکید کرد که هنوز قربانیان زیادی در زیر آوار و در جاده‌ها وجود دارند، زیرا اشغالگران اجازه دسترسی نیروهای آمبولانس و دفاع مدنی به آنها را نمی‌دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.