سلاجقه: آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، علی سلاجقه امروز چهارشنبه با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در این بازدید با تعدادی از شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه گفت و گو کرد.

وی در سالن ۷ حضور یافت و ضمن بازدید از غرفه‌های متعلق به استان‌های مازندران و گیلان بر توسعه گردشگری با حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست تاکید کرد.

سلاجقه گفت: خوشبختانه سازمان محیط‌زیست با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعامل بسیار خوبی دارد و در همین راستا، موضوع گردشگری سبز را با همکاری دو دستگاه جلو می‌بریم.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: آئین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شده و مشکلی برای اجرای تورهای طبیعت‌گردی وجود ندارد.

وی همچنین از پرنده‌نگری به‌عنوان یک جاذبه مهم گردشگری نام برد و افزود: پرنده‌نگری مورد علاقه گردشگران است در استان‌های شمالی کشور، پرنده‌نگری اجرا می‌شود.

سلاجقه خاطرنشان کرد: به طور حتم گردشگری باید همراه با حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست باشد که در این باره همکاری و هماهنگی بسیار خوبی با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داریم.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است.

منبع : مهر
برچسب ها :

سلاجقه طبیعت ابلاغ

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.