پاکدامن: سهمیه تیمی شمشیربازی را در ایتالیا قطعی می‌کنیم/ توقع مدال‌آوری در المپیک باید به‌حق باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، علی پاکدامن ملی‌پوش شمسیربازی سابر ایران با اشاره شرایط کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی گفت: خدا را شکر که 19 امتیاز از ژاپن جلو هستیم. به نظرم سهمیه تیمی را گرفته‌ایم، ولی ان‌شاءالله در مسابقات پادووای ایتالیا قطعی می‌شود.

وی ادامه داد: ما مسابقات ایتالیا و سپس رقابت‌های مجارستان را در پیش داریم. پس از آن گرند پری کره جنوبی و جام جهانی مادرید برگزار می‌شود و سپس مسابقات قهرمانی آسیا و در نهایت نیز المپیک 2024 پاریس در برنامه است.

پاکدامن درباره توقع مدال‌آوری از شمشیربازی در المپیک گفت: مسابقات در هر دوره‌ای تعریف خودش را دارد . از این بابت که این توقع وجود دارد، خوشحالیم و این نشان دهنده رشد و پیشرفت است، اما توقع باید به‌حق باشد. همه تیم‌هایی که به المپیک می‌آیند، قوی و با پتانسیل هستند. به نظرم الان صحبت کردن راجع به المپیک خیلی زود است.

ملی‌پوش شمشیربازی درباره انتخاب مربی جدید برای تیم ملی گفت: او مربی خوب و رزومه قوی دارد. ما بعد  از پیمان فخری به چنین مربی‌ نیاز داشتیم.

پاکدامن درباره پاداش پس از کسب مدال نقره مسابقات جهانی گفت: از وزارت ورزش و کمیته المپیک تشکر می کنم. فعلاً که دیروز به ایران رسیده‌ام. همین که حمایت می‌کنند، ممنونیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.