سازمان خصوصی‌سازی: هیچ تغییری در هیئت مدیره پرسپولیس صورت نگرفته است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از سازمان خصوصی‌سازی، محمدصادق واعظی درباره مجمع عمومی سالیانه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه، صورت‌های مالی این شرکت، پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط مدیرعامل، به تصویب مجمع رسید.

نماینده سازمان خصوصی‌سازی در جلسه مجمع این شرکت، گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت پرسپولیس نیز در جلسه مطرح و مجمع در این زمینه تکالیفی جهت بهبود عملکرد شرکت تعیین کرد.

واعظی در ادامه خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره شرکت در دستور مجمع نبوده، نماینده سازمان بورس با استناد به مقررات حاکم بر شرکت‌های بورسی و فرابورسی، با طرح این موضوع در این جلسه مخالفت کرد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: با طرح این موضوع از سوی نماینده سازمان بورس، مجمع نیز به درستی با طرح موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره، با استناد به قوانین و مقررات موضوعه در این زمینه مخالفت کرد.

جلسه مجمع عمومی شرکت پرسپولیس با حضور سیدمحمد شروین اسبقیان و برنا فیروزی معاونان قهرمانی و توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، محمدصادق واعظی معاون سازمان خصوصی‌سازی، مرتضی فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش، محمد آقاگلی نماینده فرابورس و نمایندگان سهامداران، اعضای هیئت مدیره باشگاه و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.