باشگاه فولاد در واکنش به بیانیه مارتینس: اگر توانایی کسب نتایج بهتر را ندارید تصمیم دیگری بگیرید

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، خوزه ایگناسیو مارتینس سرمربی اسپانیایی فولاد شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای نسبت به موضع‌گیری اخیر مدیران فولاد و سخنگوی این باشگاه خوزستانی واکنش نشان داد. این سرمربی در بخشی از بیانیه‌اش گفته بود: «بعد از انتشار پستی در یکی از صفحه‌های اینستاگرام هواداران منوط به اینکه مدیرعامل دیگر بنده را نمی‌خواهد، یکی از افراد نزدیک به مدیرعامل و سخنگوی باشگاه، آرمین مرادی این پُست را لایک کرده است. این کار ایشان برای باشگاه بزرگ و مثال‌زدنی فولاد عزیزمان غیر قابل قبول و شرم‌آور است.»

آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی،  با اشاره به بیانیه مارتینس سرمربی اسپانیایی باشگاه اظهار داشت: ما در دنیای لایک و کامنت زندگی نمی‌کنیم بلکه با پیروزی فولاد و شادی هواداران زندگی می‌کنیم. طبق قانون دست باشگاه برای اخذ هر تصمیم متناسبی باز است و به فراخور همین موضوع هم پیش می‌رویم.

وی افزود: کادر فنی و بازیکنان باید نتایج خوبی کسب کنند و تمرکزشان را روی همین موضوع قرار بدهند. اگر توانایی کسب نتایج بهتر را ندارند باید تصمیم دیگری بگیرند.

سخنگوی باشگاه فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا اولتیماتومی برای برکناری سرمربی اسپانیایی در نظر گرفته شده است، گفت: فعلاً به این پرسش پاسخی نمی‌دهم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.