افتتاح بیمارستان فارابی بستک با حضور وزیر بهداشت

به گزارش سرویس‌خبری مهر، بهرام عین اللهی پنجشنبه شب در روز دوم سفر به هرمزگان برای بهره‌برداری از پروژه تکمیل بیمارستان فارابی بستک و افتتاح پروژه‌های بهداشتی به شهرستان بستک سفر کرد.

عین‌اللهی ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن عطرافشانی گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس با شهدا تجدید میثاق کرد. بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت بستک دیگر برنامه سفر وزیر بهداشت به بستک بود.

در ادامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه تکمیل بیمارستان فارابی بستک و افتتاح پروژه‌های بهداشتی بهره برداری کرد.

وی همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه سلامت غیرضمیمه شهری بستک را افتتاح کرد که این مرکز خدمات جامع سلامت شهری بازیربنای ۵۰۰ متر مربع و ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال و پایگاه سلامت غیرضمیمه شهری شماره ۱ با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و ارزش ۵۰ میلیارد ریال از پروژه‌های افتتاح شده در بستک است.

کلنگ‌زنی فاز ۲ همراه سرا بیمارستان فارابی بستک باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد. این همراه‌سرا با زیربنای ۴۵۰ متر متربع در ۲ طبقه و ۱۲ اتاق با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط خیر سلامت فواد بوخش ساخته می‌شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.