پلتفرم تبلیغات مجازی در سکوی تامین مالی جمعی قرار گرفت

در دهمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا»، شرکت دانش‌بنیان «آوین انس» با طرح «پلتفرم تبلیغات مجازی مووی ادز» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی ققنوس قرار گرفت.

به گزارش خبرآنی، دهمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا (Shookoofa.ir) با رقابت سه شرکت دانش‌بنیان با طرح‌های «پلتفرم تبلیغات مجازی مووی ادز»، «دوربین هوشمند راهنمایی و رانندگی» و «واقعیت مجازی»، از شبکه یک سیما پخش شد. داوران دهمین قسمت مسابقه شکوفا، دکتر سید محمدحسین سجادی نیری، مهندس مونا ناصری، دکتر علی موسوی و میلاد منشی‌پور بودند.

در این مسابقه، طرح «پلتفرم تبلیغات مجازی مووی ادز» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی ققنوس قرار گرفت.

یاشار دارابیان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۸۱ در حوزه ICT فعالیت خود را آغاز کرد و مجری پروژه‌های مخابراتی بود، گفت: از سال ۹۶ تمرکز اصلی فعالیت این شرکت در حوزه نرم‌افزاری متمرکز شد و یک محصول تخصصی برای پخش محتوای زنده و آرشیوی در صنعت صوت و تصویر فراگیر (Platform IPTV & VOD) توسط پژوهشگران این شرکت توسعه داده شد. محصولی که در مسابقه تلویزیونی شکوفا معرفی کرده‌ایم، یک زیرسیستم یا ماژول از همین پلتفرم کلی است. پلتفرم مووی ادز در حقیقت، موتور مدیریت تبلیغات در زمان پخش محتوا است که به رسانه‌ها این امکان را می‌دهد که هر دقیقه از محتوای خود را سودمندتر کنند.

این پلتفرم یک محصول کاملا داخلی است که خدمات تبلیغاتی سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تری به مشتریان ارائه می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها برای افزایش میزان فروش خود نیاز به تبلیغات دارند، اما هزینه تبلیغ در مکان‌های اثربخش مثل سکانس‌هایی از یک فیلم یا حامی مالی‌ (اسپانسر) شدن در یک سریال، عموما بسیار بالا است. با کمک پلتفرم تبلیغات مجازی مووی ادز، حتی شرکت‌هایی که قدرت مالی پایین‌تری دارند نیز می‌توانند از ظرفیت محیط‌های تبلیغاتی اثربخش مانند سریال، فیلم یا یک مسابقه مهم ورزشی استفاده کنند.

تصور کنید شما درحال تماشای یک سکانس حساس از یک فیلم سینمایی هستید. این فضا پیش‌تر و در هنگام ضبط فیلم برای تبلیغات مورد استفاده قرار نگرفته بود، اما ما با کمک مووی ادز، یک فضای تبلیغ مجازی برای محصول شما در این سکانس ایجاد می‌کنیم. حتی این امکان وجود دارد که این محیط تبلیغاتی را برای چند بار بفروشید. به عنوان مثال، سریالی از تلویزیون پخش می‌شود و در پخش اصلی آن، تبلیغات حامی مالی (اسپانسر) در سکانس‌های مختلف نمایش داده می‌شود. در بازپخش‌های مجدد سریال، این امکان وجود دارد که با کمک این پلتفرم، تبلیغات جدید جایگزین تبلیغات اولیه شوند و این فرآیند در دفعات مختلف قابل تکرار است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این پلتفرم از هوش مصنوعی برای تبلیغات مجازی استفاده می‌کند و فناوری بسیار پیچیده‌ای است که نمونه مشابه داخلی ندارد. این پلتفرم این قابلیت را دارد که تبلیغات برای مشتری خود در شهر یا استان اصفهان را از مشتری در استان تهران متمایز کرده و برای هرکدام، تبلیغات متفاوتی پخش کند که این کار با استفاده از فناوری هوش مصنوعی انجام می‌شود. در برخی نمونه‌های خارجی تبلیغات مجازی دور زمین فوتبال نیز شکل مشابهی از این موضوع وجود دارد که هنگامی که یک مسابقه در چند کشور درحال پخش است، تبلیغات متفاوتی برای هر منطقه پخش شود.

تلویزیون‌های اینترنتی، شرکت فرابورس و حوزه‌ روابط عمومی در سازمان‌ها و نهادهای مختلف، مشتریان این پلتفرم تبلیغات مجازی هستند که می‌تواند به افزایش درآمدزایی تبلیغات کمک شایانی کند.

این شرکت قصد دارد از طریق سرمایه‌ای که با مشارکت مردم جذب خواهد کرد، محصول‌ را ۶ ماه زودتر به بازار عرضه کند. میزان سرمایه درخواستی این شرکت برای اجرای پروژه ۵.۸ میلیارد تومان، مدت زمان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه ۱۲ ماه و میزان سود پیش‌بینی‌شده ۳۵ درصد سالیانه خواهد بود. اصل و سود سرمایه مشارکت‌کنندگان در این طرح بعد از یکسال بازپرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.