از شناسایی ۱۲۲ هزار کارگر نخبه تا راه اندازی لیگ ورزشی کارگران

به گزارش سرویس‌خبری مهر، نشست خبری کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه و رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت دهه مبارک، صارمی دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف هماهنگی و انسجام بخشی برنامه‌های دهه مبارک فجر در حوزه‌های کارگری و کارآفرینی و جامعه کار و تولید و اتخاذ تصمیمات لازم به منظور حضور و مشارکت حداکثری جامعه کار و تولید در برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه در این نشست اظهار داشت: ۱۲۲ هزار کارگر نخبه و مبتکر طی دو سال گذشته شناسایی شده‌اند و از ۳۰ نفر برتر با حضور رئیس جمهور تقدیر خواهد شد.

وی افزود: به کارگران پیامک داده شده اگر کار ابتکاری داشته اند در سامانه مربوطه ثبت کنند.

چکشیان اعلام کرد: طی دو سال گذشته ۹۴۸ خانه بهداشت کارگری راه اندازی که رشد ۲۲ درصدی داشته است. همچنین لیگ ورزشی کارگری هم بزودی راه اندازی می‌شود. کارگران ۱۴۸ مدال در مسابقات مختلف ورزشی کسب کرده اند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: قرارگاه جوانی جمعیت شکل گرفته و به عنوان مسأله راهبری، ملی، و امنیتی موضوع جمعیت در نظر گرفته شده و کار ویژه در حال انجام است.

خبر در حال تکمیل است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.