خدمات نظام در دیشموک زیاد است/ آهنگ محرومیت زدایی تند تر شود

جهانگیر اژدر در گفت و گو با سرویس‌خبری مهر، افزود: خدمات ارزنده‌ای توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی با تقدیر از پیگیری‌های پایگاه خبری خبر آنی جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک در رابطه با گزارش درج شده مورخه ۴ بهمن ماه با عنوان «مظلومیت مدارس دیشموک در جغرافیای محروم کهگیلویه» افزود: لازم است نکاتی چند به عرض مخاطبین گرامی رسانده شود.

رئیس آموزش و پرورش بخش دیشموک بیان داشت: محرومیت بخش دیشموک، عمیق و تاریخی بوده و برخی از زیرساخت‌ها در روستاهایِ این منطقه محروم، ضعیف است یا اصلاً وجود ندارد.

اژدر خاطر نشان کرد: شکی نیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای نسبت به این منطقه انجام گرفته و انتظار این مردم شریف آن است که آهنگِ محرومیت زدایی و توسعه، تند و تندتر شود.

وی تصریح کرد: مشکلات و کمبودهای مدارس منطقه از مجاریِ قانونی پیگیری شده و مکاتبات لازم با اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس هم انجام گرفت.

اژدر خاطرنشان کرد: مسؤولان ذیربط نیز پیگیرِ رفع مشکلات هستند و تاکنون هم به نتایج خوبی رسیدند.

اژدر تاکید کرد: در دو سال اخیر ۱۶ مدرسه دو و سه کلاسه در این منطقه ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در دیشموک یک مدرسه ۶ کلاسه، یک سالن ورزشی و یک خوابگاه شبانه روزی نیز در حال ساخت است، گفت: هرچند مشکلات باقیمانده در مقابل خدمات انجام گرفته اندک بوده، انتظار می‌رود اداره کل محترم نوسازی مدارس نسبت به مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی، انشعابات آب، برق و گاز مدارس، گام‌های مؤثرتری بردارد.

وی گفت: آموزش و پرورش منطقه، نامه نگاری‌ها و مکاتبات لازم را با مسئولان ذیربط انجام داده و از پیگیری‌های مستمر تا حصول نتیجه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس آموزش و پرورش دیشموک گفت: مضافاً اینکه خیلی از مشکلات مطرح شده در خبر پایگاه خبری خبر آنی توسط بخشدار محترم، ناشی از نبود و ضعفِ زیر ساخت‌ها در بعضی از روستاها از جمله فقدان راه‌های مناسب، عدم لوله کشی آب روستاها و اصلاح و تأمین شبکه برق و اینترنت پایدار و… و است که جا دارد همه ارگان‌ها و نهادهای محترم با حرکتی جهادی و انقلابی نسبت به رفع مشکلات منطقه، اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.