کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در رودبار

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سردار حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامت مردم تاکید و اظهار کرد: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شود، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته از انتقال مقدار زیادی داروی قاچاق با یک دستگاه خودرو نیسان به گیلان مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: با همکاری پلیس آگاهی رودبار خودرو مورد نظر حین تردد در این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۱۳ هزار و ۹۰ عدد انواع داروهای فاقد هرگونه اسناد، مجوز و قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم ۴۳ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.