تقلای رژیم صهیونیستی برای روحیه دادن به اسرا با انتقال پیام‌های رادیویی

در پی شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف جنگ و ناکامی در آزاد کردن اسرای خود، منابع رسانه‌ای از تقلای این رژیم برای روحیه دادن به اسرا با رساندن امواج رادیویی به تونل‌های نوار غزه پرده برداشتند.

به گزارش خبرآنی، خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد: اسرائیل به طرق مختلف سعی می‌کند امواج رادیویی AM را به تونل‌های نوار غزه برساند و امیدوار است اسرای اسرائیلی در داخل تونل‌های غزه صدای رادیو را بشنوند و از طریق این سیگنال‌ها به آنها اطمینان خاطر و روحیه دهد.

طبق این گزارش، پس از تسلط ارتش رژیم صهیونیستی بر یک تونل متعلق به جنبش حماس در شمال نوار غزه، گروهی از نظامیان آن در حالی که تجهیزات عجیب و غریبی در دست داشتند وارد تونل شدند، این تجهیزات شامل رادیوهای قدیمی بود.

رویترز گزارش داد: ماموریت گروه در آن زمان این بود تا زمانی که دستگاه‌ها دیگر قادر به دریافت سیگنال‌های رادیویی از اسرائیل نباشند، به پیشروی در تونل ادامه دهند تا فاصله‌ای که امواج کانال‌های اسرائیلی می‌توانند به آن برسند را تعیین کنند.

طبق این گزارش، این آزمایش چهارم ژانویه به درخواست «شلومی قرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی انجام شد که به دنبال گسترش دامنه رادیو ارتش بود که در حال حاضر بر روی امواج کوتاه (FM) پخش می‌شود. این صهیونیست در تلاش است تا برنامه‌های آن بر روی امواج متوسط ​​(AM) باشد.

طبق گزارش منابع مطلع، گسترش دامنه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به این دلیل است که اگر اسرای صهیونیست در غزه بتوانند به رادیوهای ترانزیستوری گوش دهند، ممکن است بتوانند پیام‌های خانواده خود را از طریق رادیو بشنوند.

قرعی در گفت‌وگو با رویترز در این باره اعلام کرد: به طور ناگهانی به ذهنم رسید که برخی از این گروگان‌ها (اسرای صهیونیست) ممکن است به رادیوهای ترانزیستوری دسترسی داشته باشند، اگر آنها ابزار شنیدن صدای خانواده‌های خود را داشته باشند، این برایشان ارزش زیادی خواهد داشت و روحیه آنها و نزدیکانشان را بالا خواهد برد.

طبق این گزارش، این ایده احتمالا به تأیید جنبش حماس نیاز دارد و صهیونیست‌ها امیدوارند که این ایده تأیید شود.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

به نظر می‌رسد اقدام رژیم صهیونیستی برای روحیه دادن به اسرا به دلیل کاهش فشارهای خانواده‌های آنها بر کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته باشد. خانواده‌های اسرای صهیونیست و حامیان آنها مدتی است که علیه بی‌توجهی به سرنوشت فرزندانشان معترض هستند و خواستار توقف جنگ و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.