انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت در میامی اجرا شد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با سرویس‌خبریان به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان انجام شده است، ابراز داشت: دستگیری دو هتاک به شهدای کرمان، عامل اسیدپاشی، سارقان مسکن مهر، سیم و کابل، سارق طلاها و اجرای طرح امنیت و آرامش مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه طرح امنیت و آرامش با هدف پاکسازی ۱۰ نقطه آلوده و جرم خیز میامی به اجرا درآمد، افزود: در این راستا ۱۶ معتاد و خرده فروش دستگیر و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق، مواد مخدر کشف و پنج خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه جوان ۳۰ ساله که با زور طلاهای زنان سالخورده را در شاهرود سرقت می‌کرد، دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد به انجام سه فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه سارق سیم و کابل برق هنگام سرقت به همراه ۹۰ متر کابل توسط مأموران پاسگاه انتظامی مهماندوست دامغان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم ابتدا قصد حمله با سلاح سرد به سمت مأموران را داشت که با اقدام سریع و غافلگیرانه پلیس مواجه و تسلیم شد.

وی افزود: طی دو عملیات جداگانه دو سارق مسکن مهر و روغن خودرو از یک واحد صنفی در سمنان شناسایی و دستگیر و به جرم خود اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فرد اسیدپاش به یک خودرو در شاهرود خبر داد و ابراز داشت: این فرد انگیزه خود را از این اقدام خصومت شخصی بیان کرد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه دو ادمین پیج اینستاگرام و واتساب در سمنان دستگیر شدند، اضافه کرد: جرم این افراد تشویق اذهان عمومی، توهین به شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای کرمان، تحریم انتخابات و خدشه دار کردن احساسات مردم بوده است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.