امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر درباره چگونگی اجرای تبلیغات محیطی و شهری این دوره از جشنواره، به سرویسخبری مهر گفت: در بخش تبلیغاتی چهل و دومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر ۲ شکل برنامهریزی کردیم؛ بخش اول مربوط به تالارهای میزبان جشنواره است که طی ۲ شب، ۲۹ و ۳۰ دی در ورودی آنها تبلیغات محیطی جشنواره انجام میشود. برای مجموعه تئاتر شهر هم که محل اصلی برگزاری جشنواره محسوب میشود فضاسازی به شکل مطلوبتری انجام میشود.
وی تاکید کرد: با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ۱ بهمن اقلام تبلیغاتی جشنواره در بیلبوردها، عرشهها و پرتالهای شهری نصب میشوند.
شفیعی درباره اجرای تبلیغات جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر در فضای ایستگاههای مترو، افزود: با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران همزمان با افتتاحیه جشنواره فضاهای تبلیغاتی مترو به تبلیغ جشنواره تئاتر فجر اختصاص پیدا میکند.
دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر درباره همکاری رسانه ملی برای تبلیغ این دوره از جشنواره، اظهار کرد: امسال در جشنواره گزارشهای تصویری سه دقیقهای را به صورت روزانه آماده میکنیم تا هم در فضای مجازی و هم در رسانه ملی و فضاهای رسانهای دیگر پخش شود.
وی با بیان اینکه با اتوبوسرانی شهر تهران برای تبلیغ جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر توافقی نشده است، درباره فضاسازی تبلیغاتی در پهنه رودکی گفت: در پهنه رودکی هم که فضای اصلی اجراهای تئاتر خیابانی است تبلیغات محیطی انجام خواهد شد.
شفیعی تصریح کرد: هر آنچه که ظرفیت و اعتبارات مالی جشنواره چهل و دوم در حوزه تبلیغاتی است و ستاد جشنواره باید انجام دهد به سرانجام میرسانیم. در تبلیغات شهری نیز با همکاری سازمان زیباسازی و شهرداری تهران نسبت به سالهای گذشته اقدامات بیشتر و بهتری انجام میشود.
چهل و دومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن، با دبیری مهدی حامدسقایان در تهران در حال برگزاری است.