حمایت از تحقیقات در حوزه رادیو مایکروویو و آنتن در باند E

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی، فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هدف از این فراخوان، توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است و در این راستا از محققان و شرکت‌های دانش بنیان و با موضوع تأمین نیازمندی‌ها در حوزه رادیو مایکرووی و آنتن در باند E (محدوده فرکانسی GHz۸۰ – GHz۶۰) با رویکرد تحقیقاتی دعوت به همکاری می‌کند.

به دنبال توافق سه جانبه با موضوع «توسعه زیست‌بوم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاهی حوزه ارتباطات و هوشمندسازی صنایع»، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و یکی از اپراتورهای تلفن همراه در نظر دارند با هدف حمایت از تولید داخل، بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های تحقیقاتی و دانش بنیان، جهت تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه «رادیو مایکرو ویو و آنتن مربوطه در باند E (با محدوده فرکانس‌های ۶۰ تا ۸۰ گیگاهرتز)»، از شرکت‌های دانش بنیان و فناور، دعوت به همکاری با رویکرد تحقیقاتی کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت cct.isti.irمراجعه کرده و جهت شرکت در این فراخوان تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ در لینک/https://sourcing.irancell.ir ثبت نام کنند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی از سوی شرکت‌های فناور، مراحل اولیه ارزیابی توسط این اپراتور انجام شده و شرکت‌های منتخب به جلسه ارائه توانمندی‌ها دعوت می‌شوند.

در مرحله پایانی نیز قرارداد تولیدی یا توافقنامه تحقیقاتی، در قالب طرح‌های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری «ستاد توسعه فناوری‌های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» و «یکی از اپراتورهای تلفن همراه» منعقد می‌شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.