فناوران برای ارائه ایده در حوزه اسکان موقت دعوت شدند

اولین فراخوان رویداد حمایت از ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات مرتبط با اسکان موقت عنوان رویدادی است که از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می‌شود و طی آن ایده‌های برتر به سرمایه‌گذاران معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرآنی، پژوهشکده سوانح طبیعی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و یکی از شرکت‌های بخش خصوصی رویداد ملی اسکان موقت را در جهت حمایت از ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات مرتبط با حوزه اسکان موقت برگزار می‌کند.

تمامی صنعتگران، کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، محققان دانشگاهی، صاحبان ایده و همه علاقه‌مندان می‌توانند با طرح‌ها و محصولات خود در این رویداد ملی شرکت کنند.

فرایند رویداد در چهار مرحله کلی صورت خواهد گرفت؛ مرحله اول اعلام فراخوان و دریافت طرح‌ها، مرحله دوم فرایند غربالگری و داوری اولیه و داوری طرح‌های منتخب، مرحله سوم شرکت صاحبان طرح‌های برتر راه‌یافته به مرحله بعد در یک دوره توانمندسازی و مشاوره تخصصی و مرحله چهارم اجرایی‌سازی و حضور در نمایشگاه تعیین شده است.

شرکت‌کنندگان در این رویداد از امتیازات و حمایت‌های زیر بهره‌مند خواهند شد:

* رتبه اول تا سوم: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی
* رتبه چهارم تا دهم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار

علاوه بر آن طرح‌های برتر رویداد در فرایند بررسی تأمین طرح‌های ذخیره‌سازی اسکان موقت قرار می‌گیرند. تخصیص گرنت (اعتبار مالی) توسعه فناوری و ساخت نمونه اولیه کامل (MVP) جهت اجرا در نمایشگاه دائمی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و اعطای اعتبار مالیاتی از محل قانون جهش تولید دانش‌بنیان برای تشکیل واحد تحقیق و توسعه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از دیگر حمایت‌ها از طرح‌های برتر است.

حضور طرح‌های برتر در نمایشگاه دائمی رویداد جهت ارائه به سرمایه‌گذاران و سایر نهادهای دخیل در امر اسکان موقت از دیگر حمایت‌ها از طرح‌های برتر در این حوزه است.

ارسال طرح‌ها تا بهمن و ارزیابی اولیه و داوری طرح‌های ارسالی تا پایان بهمن ماه جاری خواهد بود. همچنین دمو دی (Demo Day) در نیمه اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

اجرای طرح‌های برتر در فروردین و اردیبهشت و اختتامیه و بازدید از نمایشگاه در خردادماه سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.