حضور تنها دو درصد کارکنان دولت در پنجمین دوره مسابقات ورزشی

به گزارش سرویس‌خبری مهر، علیرضا کلانتری که به شکل وبیناری امروز سه شنبه در جلسه ستاد استانی پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت خراسان جنوبی حضور پیدا کرده بود، گفت: دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به عنوان کارمند دولت در دستگاه‌های اجرایی کشور مشغول کار هستند و از آن جایی که یکی از وظایف وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی است، یکی از گروه‌های هدف کارکنان دولت است که برای ارائه خدمت به مردم باید جسم و روانی سالم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه لازمه داشتن جسم و روح سالم، توجه کارکنان دولت به ورزش است، افزود: برنامه ریزی برای پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت از ابتدای سال جاری شروع شده و ۲۵ بهمن ماه مرحله ملی آن در قالب المپیاد بزرگی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون شش هزار و ۱۱ تیم در هفت رشته ورزشی در این دوره از مسابقات حضور داشته اند که نشانگر مشارکت تنها دو درصدی جمعیت کارکنان دولت در این خصوص است.

به گفته وی برای افزایش مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رقابت‌ها، اصلاح آئین نامه ورزش کارکنان دولت برای تبدیل آن به تقویم سالیانه در حال انجام است.

کلانتری تاکید کرد: هدف از انجام این کار افزایش اثر بخشی کارکنان دولت و نهادینه کردن ورزش در بین آنها برای ارائه خدمات ارزشمند به گروه‌های مختلف مردم است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.