آتش گرفتن موتور خودروی سمند در یک واحد مسکونی/ حادثه مصدوم نداشت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: ساعت 20:17 امشب یک مورد حادثه آتش سوزی در بلوار اصلی محله تهرانسر به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی با خودروی حامل تجهیزات تنفسی و خودروهای پشتیبانی  از 4 ایستگاه آتش نشانی به سمت محل آتش سوزی راهی می‌شوند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان 5 دقیقه بعد از تماس به محل حادثه می‌رسند، گفت: ماموران مشاهده می‌کنند آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی متشکل از دو بلوک که هر بلوک 7 طبقه است، رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: ماموران آتش نشانی  مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سمند از قسمت موتور کاملا شعله‌ور است و آتش به بخش‌هایی از یک خودروی 206 هم سرایت کرده است.

وی با بیان اینکه دود بسیار شدیدی به طبقات بالایی ساختمان‌ها سرایت کرده بود، گفت: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه مشغول اطفا آتش و ایمن سازی محل شدند و گروه دیگر به سمت واحدهای مسکونی رفتند و واحدها را بررسی کردند و افراد را از محل دور کردند.

ملکی در پایان با بیان اینکه عملیات در ساعت 21:45 به پایان رسید، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و یا مصدومیت نداشت و افرادی که در حادثه گرفتار شده بودند به خوبی به راهنمایی های آتش نشانان عمل کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.