استقبال از تیم حقوقی آفریقای جنوبی در پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

تیم حقوقی آفریقای جنوبی که در دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ) در پرونده این کشور علیه زژیم صهیونیستی به‌خاطر نسل‌کشی غزه حضور داشت، در بازگشت از لاهه در فرودگاه شهر ژوهانسبورگ همچون یک قهرمان مورد استقبال مردمی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنی، تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین، از تیم حقوقی آفریقای جنوبی بابت تلاش‌های آنها برای روشن کردن ابعاد حقوقی و قانونی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تشکر کردند.

استقبال از تیم حقوقی آفریقای جنوبی در پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

وکیل نگکوکایتوبی، متخصص حل منازعه بین‌المللی با انجمن وکلای پان آفریقایی آفریقای جنوبی، گفت: «الهام‌بخش واقعی مردم فلسطین بودند. مردم فکر می‌کنند که وکلا در جامعه مهم هستند. اما این یک تجربه الهام‌بخش بود، زیرا تلاش‌هایی که برای مقاومت در برابر بی‌عدالتی در حق مردم فلسطین انجام شده است، به‌خودی‌خود منبع الهام زیادی است. توانایی ما برای صحبت در دادگاه به‌اندازه مبارزات مردم در میدان مهم نیست.»

امیه تبا، یکی از اعضای دوستان فلسطین در آفریقای جنوبی گفت: «ما می‌خواستیم قدردانی خود را از کل تیمی که نماینده آفریقای جنوبی و مردم فلسطین بودند نشان دهیم. ما به آنها افتخار می‌کنیم که علیه رژیم نسل کش اسرائیل موضع گرفتند و امیدواریم که در دادگاه نتیجه مطلوبی به دست آید.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.