ژاوی: از هواداران بارسلونا عذرخواهنی می‌کنم/ فوتبال روی بی‌رحمش را به ما نشان داد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، ژاوی هرناندس پس از باخت 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا که دومین شکست متوالی بارسایی‌ها در ال‌کلاسیکوی‌های این فصل بود، به شبکه مویستار اسپانیا گفت: با کلی امید و انگیزه به این بازی آمده بودیم اما متأسفانه این بدترین بازی فصل‌مان از آب درآمد. بازی را بسیار بد آغاز کردیم. زمانی که نتیجه 3 بر یک شد، کارمان دیگر واقعاً‌ سخت شد. رئال مادرید در ضد حملات ضربات فراوانی به ما زد و ما هم نتوانستیم جلوی ضدحملات و تغییر فاز بازی این تیم را بگیریم و باعث شد که امروز روی بی‌رحم فوتبال را ببینیم.

سرمربی بارسلونا افزود: از هواداران‌‌مان عذر می‌خواهم چون این باخت کارمان را برای رقابت سخت‌تر می‌کند. با این حال من در زندگی‌ام شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌ام و ما به این شکست واکنش نشان خواهیم داد. بارسلونا بازخواهد گشت، بارسا برمی‌گردد.

 

ژاوی در پاسخ به این سؤال که این بازی برای ادامه فصل چه نفعی ممکن است به او و تیمش برساند، اظهار داشت:  شاید باعث شود که بعد از این بهتر رقابت کنیم. روزهای سختی در انتظارمان خواهد بود و مجبوریم کلی انتقاد را تحمل کنیم و بپذیریم. طبیعی هم است چون در سطحی که لازمه بازی در یک فینال است، نبودیم. باید ریکاوری کنیم و برای جام‌های باقیمانده بجنگیم.

کاپیتان سابق کاتالان‌ها درباره اینکه آیا تیمش در روزهای باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات ژانویه خواهد توانست بازیکنی را به خدمت بگیرد، تأکید کرد: نه، ما فعلاً نمی‌توانیم کسی را به تیم‌مان اضافه کنیم. شرایط باشگاه طوری است که امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.