رحیمی‌زاده: بازی با چین سخت‌تر از کره جنوبی بود/ می‌توانستیم با اختلاف بیشتری پیروز شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، مجید رحیمی‌زاده درباره برتری تیم ملی هندبال کشورمان برابر چین در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: همانطور که فکر می‌کردیم بازی مشکلی بود. ما دو بازی مشکل را برای تیم ملی پیش‌بینی می‌کردیم که یکی چین و دیگری کره جنوبی بود. البته بازی امشب سخت‌تر بود، چون چین چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام قوا آمده بود.

 

وی در ادامه افزود: چینی‌ها آنالیز دیدارهای دوستانه ما در روسیه را داشتند، چون مربی آنها اهل بلاروس بود و امروز توانست در دقایق زیادی از بازی به ما فشار بیاورد. خدا را شکر امروز نتیجه را به دست آوردیم و چیزی هم غیر از این انتظار نمی‌رفت. اگر بچه‌ها قدر موقعیت‌های خود به خصوص در نیمه دوم را می‌دانستند و از تک به تک‌ها به خوبی استفاده می‌کردند، قطعاً با اختلاف بیشتری پیروز می‌شدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان همچنین تأکید کرد: فردا فیلم بازی را می‌بینیم و نکات لازم را گوشزد و با بازیکنان صحبت می‌کنیم. امیدوارم نقاط ضعف تیم برای بازی‌های آتی برطرف شود.

وی راجع به بازی روز سه‌شنبه تیم ملی هندبال کشورمان برابر کره جنوبی هم گفت: بازی با کره جنوبی برای سرگروهی است. قطعاً کره جنوبی ما را آنالیز می‌کند ما هم برای پیروزی می‌رویم. بازی سختی است و هر تیمی ضریب اشتباه کمتری داشته باشد، پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.