شیکاگو تریبون: ترامپ شایسته ریاست جمهوری نیست / تداوم حضور او در کاخ سفید یک فضاحت و سرخوردگی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هیات سردبیران روزنامه "شیکاگو تریبون" در یک بیانیه بعد از جنجال اخیری که مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ به راه انداخته و پای رئیس‌جمهور آمریکا را به دست‌کم یک مورد نقض قوانین مالی کمپین‌های انتخاباتی باز کرد، شدیدا ترامپ را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، در بیانیه هیات سردبیران آمده است: چیزی که اکنون ما می‌توانیم بگوییم این است که تداوم حضور ترامپ در کاخ سفید یک فضاحت و یک سرخوردگی است.

این روزنامه خاطر نشان کرد که کاخ سفید بعد از حضور اخیر مایکل کوهن در دادگاه روز سه‌شنبه وارد فاز "کنترل کامل آسیب" شده است.

روز سه‌شنبه گذشته مایکل کوهن وکیل شخصی سابق ترامپ در توافقی برای اقرار به گناهکاری در دادگاه شهادت داد که "یکی از نامزدهای یک سمت فدرال" به او گفت که پول‌های شش رقمی به دو زن – استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی و کارن مک‌دوگال، مدل مجله پلی بوی – در سال ۲۰۱۶ واریز کند.

این اظهارنظر کوهن باعث شد که پای ترامپ به این پرونده‌ها باز شود.

روزنامه شیکاگو تریبون خاطر نشان کرد که سارا هاکبی سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید روز چهارشنبه تاکید کرده که ترامپ در تعاملش با کوهن هیچ عمل اشتباهی انجام نداده است و هیچگونه اتهامی علیه او وجود ندارد.

در بیانیه هیات سردبیران این روزنامه آمده است: هنگامی که محکم‌ترین بیانیه شما در حمایت از یک رئیس‌جمهور این باشد که بگویید علیه او هیچ اتهامی وجود ندارد شما درواقع یک ریاست جمهوری مورد محاصره را توصیف کرده‌اید.

در ادامه این بیانیه تصریح شد: بنابراین این صرفا برای ادامه حکومت رئیس‌جمهور ترامپی است که به عنوان یک بیگانه بی‌انضباط و سرگردان به ریاست جمهوری رسید و اکنون بابت رفتار ناشایست خود تاوان می‌دهد.

مایکل کوهن در دادگاه به هشت فقره اتهام مرتبط با کلاهبرداری بانکی، تقلب مالیاتی و نقض قوانین کمپین‌های انتخاباتی اعتراف کرد.

بنا به گفته سردبیران ارشد روزنامه شیکاگو تریبون، ترامپ در حالی روز پنجشنبه در شبکه فاکس نیوز ظاهر شده و از خود دفاع کرد که مثل "اوباش عصبی" به نظر می‌رسید.

روزنامه شیکاگو تریبون تصریح ساخت: واقعا جای هیچگونه تعجبی نیست. ترامپی که هرگز به مردم رای دهنده پاسخگو نبوده در کمپین‌های انتخاباتی رنگ و لعاب خود را نشان داد.

رای دهندگان جذب پیام‌های پوپولیستی او شدند و شخصیت سرسخت او را پذیرفته یا تحت تاثیر آن قرار گرفتند. از نظر ما همانطور که از اول گفتیم او برای ریاست جمهوری شایستگی ندارد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.