بارسلونا حریف رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا شد/ دومین ال‌کلاسیکوی فصل در ریاض برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، شب گذشته (پنجشنبه) در شهر ریاض میان تیم‌های فوتبال بارسلونا و اوساسونا برگزار شد که این بازی را بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

گل‌های روبرت لواندوفسکی در دقیقه 59 و لامین یامال در دقیقه 3 90 باعث پیروزی بارسلونا در این مسابقه شد و بنابراین شاگردان ژاوی هرناندس به‌عنوان دومین فینالیست راهی فینال سوپرجام شدند و در آن دیدار باید به مصاف رقیب دیرینه خود، رئال مادرید بروند، رئالی که چهارشنبه شب در دربی مادرید، رقیب همشهری خود را در یک بازی پرگل با نتیجه 5 بر 3 شکست داد.

فینال سوپرجام اسپانیا روز یکشنبه 24 دی از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه الاول ریاض (ورزشگاه خانگی تیم الهلال) برگزار می‌شود.

 

این دومین فصل متوالی است که رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرجام چهارجانبه اسپانیا با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. فصل گذشته بارسا در فینال رئال را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و قهرمان شد. البته در آخرین رویارویی دو تیم که در نیم‌فصل نخست لالیگا برگزار شد، این رئالی‌ها بودند که حریف کاتالان را در خانه‌اش با نتیجه 2 بر یک شکست دادند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.